Дистанційне навчання

Завдання на період карантину
5 клас
Українська мова
1.     Параграф 54, стор.158-159 (правило), вправа 430(письмово)

2.     Знайти однорідні члени речення

3.Стор.160-161 (правило)вправа 433 (письмово)
Дати відповіді на запитання. Складені речення записати в зошит.
1.Які члени речення називаються однорідними?
2. Якими частинами мови виражаються ОЧР?
3. Яку синтаксичну роль виконують ОЧР?
4. Які сполучники використовуються для поєднання ОЧР?
5. В яких випадках ставиться кома при ОЧР?
6.Яка інтонація характерна для ОЧР?
7. У якому випадку кома перед сполучником при ОЧР не
ставиться?
8. Як розрізнити однорідні і неоднорідні означення?
9. Скласти речення за схемою: ...УС: О,О,О,О... .
10. .Скласти речення за схемою:.. . і О, і О, і О – УС ... .

Вибірковий диктант.
Виписати однорідні члени речення.
В небі жайворонки в’ються,
Заливаються-сміються,
Грають, дзвонять цілий день,
І щебечуть, і співають,
І з весною світ вітають
Дзвоном радісних пісень.
Ось вони на землю впали,
Щось шепнули їй, сказали
І розтали знов у млі…
І щоб глянути на диво, виглядають полохливо
Перші проліски з землі.
Зачитати виписані слова. Про що йшлося в тексті? Використовуючи записані слова, складіть текст на цю ж тему.

4.Параграф 55,стор.162-163(правило),вправа 438 (усно), 439 (письмово)



 5. Переглянути відео-урок
Вправа 443 (письмово)
Тест ( письмово)
1. Однорідні члени речення – це:
А) члени речення, що становлять його граматичну основу.
Б) усі члени речення, крім головних.
В) члени речення,які відповідають на одне питання, поставлене від одного слова в реченні.
2. Однорідними можуть бути:
А) головні та другорядні члени речення.
Б)головні члени речення.
В)другорядні члени речення.
3. Перед якими сполучниками, що поєднують однорідні члени, кому ставимо завжди:
А) і, й, та.                 Б) а, але, та (але).                  В) або, чи, а.
4. Однорідні члени є в реченні:
А)По дорозі торохтить зима на возі.
Б)Стали білі всі доріжки,вулиці,дахи,сади.
В)Умостився Морозенко на столітнім дубі.
5. Позначте речення, у якому між однорідними членами потрібно ставити кому:
А)Працею людина сильна і красива.
Б) Маки там не цвітуть,а горять.
В)З добра і любові приходить щастя.
6. Позначте речення, у якому між однорідними членами кома не ставиться.
А) Осіннє сонце світить, та не гріє.
Б) Вітер хвилю б’є, та крутить, та шумить.
В) Реве та стогне Дніпр широкий.
1. В 2. А 3. Б 4. Б 5. Б 6. В
6.Виконати завдання з відео

Скласти твір-мініатюру про весняне пробудження природи, використовуючи однорідні члени речення
7. Олімпіада На Урок-за бажанням
8.Олімпіада «Всеосвіта Весна 2020»-за бажанням

Українська література

1.     Стор.186-190 (читати)

2.     «Садок вишневий коло хати» та «За сонцем хмаронька пливе»- напам’ять  Стор.192-193
3.     Стор.194-195 (читати)
4.     «Гаї шумлять» - напам’ять. Стор.196
5.     Стор.198, виконати 1 та 3 завдання «Ти творча особистість»
*Напиши вірш про природу рідного краю
* Намалюй ілюстрацію до вірша П.Тичини, який тобі сподобався найбільше.
6. Участь у конкурсі Вірш_у_кадрі
7.Олімпіада На Урок


Завдання на період карантину (до 03.04. 20) з української мови та літератури
Вчитель: Аліфанова Ольга Геннадіївна
Завдання для 5-х,6-А та 8 кл.

6-А
Українська мова
1.     Перед виконанням завдань переглянути онлайн-курс
3.     Виконати у робочому зошиті вправи: 400
4.     Он-лайн урок:
5.     Виконати у робочому зошиті вправу :420
6.     Он-лайн урок:
7.     Виконати у робочому зошиті вправу :428
8.     Он-лайн урок:
9.     Виконати у робочому зошиті вправу :438
10. Вивчити правила
11. Виконати у робочому зошиті вправу
12.  Усно виконати вправи 447,448. (повторення теми «Прикметник»)
13. Олімпіада «На Урок Весна-2020»-за бажанням
14. Олімпіада «Всеосвіта Весна-2020»-за бажанням
15. Конкурс «Слово до слова» (На Урок)- за бажанням
Паролі для входу у всій особистий кабінет ті самі.
Українська література

1.     Прочитати «Тореодори з Васюківки»-стор.142-176

2.     Усно відповідати на запитання-стор.176-177
3.     Письмово: Характеристика улюбленого героя



4.     Прочитати біографію Ярослава Стельмаха стор.178 (відповідати на запитання)

5.     Стор.193- усно відповідати на запитання
6.     Написати досьє головних героїв

7.     Вивчити уривок з повісті на стор. 180
8.     Зіграй у гру




9.     Підбиття підсумків
Розгадай кросворд

Кроссворд по предмету "предмету Лiтература (укр.)"  на тему "Пригоди i романтика (укр.)"

По горизонтали
4. Ярослав Стельмах написав повiсть яку назвав
5. Iрина Семенiвна це
6. Леся Воронина насправдi була
7. Хто нахлядав за дiтьми в творi про химеру лiсового озера

По вертикали
1. ТТБ написала Леся
2. Як звуть автора який написав твiр "Тореадори з Васюкiки"?
3. Що дiти побачили бiля озера
5. Як звали майбутнього мастера з велоспорту



10.Всеукраїнський конкурс для дітей  #Вірш_у_кадрі (до 21 березня)






Завдання для дистанційного навчання
8 клас
Українська література
1.       Скласти усний твір «Проблема влади грошей над людиною»
2.       Прочитати стор.205-218
3.       Зробити аналіз (письмово)

4.Образи діда Платона і діда Савки (письмово)
5. «Довженко-кінорежисер»  Об’єднайтеся з однокласниками у творчу групу та проведіть дослідження цієї сторінки біографії митця. Підготуйте проект і презентуйте його в класі або оприлюдніть на сторінці в соц.. мережах.






5 клас Українська мова
 Виконати тести (письмово)
30 березня
Запитання 1
Оберіть ознаки, що притаманні однорідним членам речення
варіанти відповідей

рівноправні між собою


одне слово головне, а друге залежне

виконують однакову синтаксичну роль


відповідають на те саме питання
Запитання 2
Однорідні члени речення поєднуємо за допомогою
варіанти відповідей

тільки сполучників


прийменників

часток не, б, би


за допомогою сполучників та інтонації або за допомогою тільки інтонації
Запитання 3
Легко й радісно зітхнув густий парк із столітніми дубами. У поданому реченні однорідними є....
варіанти відповідей

підмети


обставини

додатки


означення
Запитання 4
Груші і яблуні і сливи висадили в садку. Визначте кількість ком у поданому реченні (розділові знаки пропущено)
варіанти відповідей

дві


одна

жодної


три
Запитання 5
Перед неповторюваним сполучником та кому не ставимо, якщо його вжито
в значенні...
варіанти відповідей

але


зате

і


проте
Запитання 6
Уже місяць ми воюємо з пустирем, звільнили від бур’янів і терну величезну площу.
Які групи однорідних членів речення є в поданій конструкції?
варіанти відповідей

підмети та додатки


означення та присудки

присудки та додатки


лише присудки
Запитання 7
Від сивої давнини й до наших днів у радості й у горі рушники й
пісня супроводили людину все життя. Укажіть кількість груп однорідних членів речення.
варіанти відповідей

1


4

2


3
Запитання 8
Ранкові поля стрепенулися перехлюпнулись за іскристий обрій
чітко заворушились на тлі золотого лиття хмарин і вмилися сонцем.
Укажіть вид зв'язку між однорідними членами.
варіанти відповідей

сполучники


інтонація

інтонація та сполучник


частка
Запитання 9
Між однорідними членами речення ставимо кому,якщо
варіанти відповідей

вони з’єднані без сполучників


між однорідними членами речення перед неповторюваними сполучниками і, й, чи, або, та (у значенні і).

вони з’єднані сполучниками а, але, та


сполучник та вжито в значенні але
Запитання 10
Мати дала нам і сонце і долю. У поданому реченні однорідними є...
варіанти відповідей

додатки


обставини

означення


підмети
Запитання 11
Люблю довкілля степове могутні м’язи рідної землі і запах чебрецю і жайворонів крик і ластівок тривогу.
Визначте кількість пропущених ком у поданому реченні.
варіанти відповідей

3


4

5


2
Запитання 12
 Вода і туман багно і купиння старі корені й перша зелень сплелися тут поміж собою.
Визначте кількість пропущених розділових знаків.
варіанти відповідей

3


2

4


1


Немає коментарів:

Дописати коментар