Завдання
на період карантину
5
клас
Українська
мова
1.
Параграф 54, стор.158-159
(правило), вправа 430(письмово)
2.
Знайти однорідні члени речення
3.Стор.160-161 (правило)вправа 433 (письмово)
Дати відповіді на запитання. Складені речення записати в зошит.
1.Які члени речення називаються
однорідними?
2. Якими частинами мови виражаються ОЧР?
3. Яку синтаксичну роль виконують ОЧР?
4. Які сполучники використовуються для
поєднання ОЧР?
5. В яких випадках ставиться кома при ОЧР?
6.Яка інтонація характерна для ОЧР?
7. У якому випадку кома перед сполучником
при ОЧР не
ставиться?
8. Як розрізнити однорідні і неоднорідні
означення?
9. Скласти речення за схемою: ...УС:
О,О,О,О... .
10. .Скласти речення за схемою:.. . і О, і
О, і О – УС ... .
Вибірковий диктант.
Виписати
однорідні члени речення.
В небі жайворонки в’ються,
Заливаються-сміються,
Грають, дзвонять цілий день,
І щебечуть, і співають,
І з весною світ вітають
Дзвоном радісних пісень.
Ось вони на землю впали,
Щось шепнули їй, сказали
І розтали знов у млі…
І щоб глянути на диво, виглядають полохливо
Перші проліски з землі.
Зачитати виписані слова. Про що йшлося в тексті?
Використовуючи записані слова, складіть текст на цю ж тему.
4.Параграф 55,стор.162-163(правило),вправа 438 (усно), 439 (письмово)
5. Переглянути відео-урок
Вправа 443 (письмово)
Тест ( письмово)
1. Однорідні
члени речення – це:
А) члени речення, що становлять його граматичну
основу.
Б) усі члени речення, крім головних.
В) члени
речення,які відповідають на одне питання, поставлене від одного слова в
реченні.
2. Однорідними
можуть бути:
А) головні та другорядні члени речення.
Б)головні члени речення.
В)другорядні члени речення.
3. Перед якими сполучниками, що поєднують однорідні члени, кому ставимо
завжди:
А) і, й, та. Б) а, але, та (але). В) або, чи, а.
4. Однорідні
члени є в реченні:
А)По дорозі торохтить зима на возі.
Б)Стали білі всі
доріжки,вулиці,дахи,сади.
В)Умостився Морозенко на столітнім дубі.
5. Позначте речення, у якому між однорідними членами потрібно ставити
кому:
А)Працею людина сильна і красива.
Б) Маки там не цвітуть,а горять.
В)З добра і любові приходить щастя.
6. Позначте речення, у якому між
однорідними членами кома не ставиться.
А) Осіннє сонце світить, та не гріє.
Б) Вітер хвилю б’є, та крутить, та
шумить.
В) Реве та стогне Дніпр широкий.
1. В 2. А
3. Б 4. Б 5. Б 6. В
6.Виконати завдання з відео
Скласти твір-мініатюру про весняне пробудження
природи, використовуючи однорідні члени речення
7. Олімпіада На Урок-за
бажанням
8.Олімпіада «Всеосвіта Весна
2020»-за бажанням
Українська література
1. Стор.186-190
(читати)
2. «Садок
вишневий коло хати» та «За сонцем хмаронька пливе»- напам’ять Стор.192-193
3. Стор.194-195
(читати)
4. «Гаї
шумлять» - напам’ять. Стор.196
5. Стор.198,
виконати 1 та 3 завдання «Ти творча особистість»
*Напиши вірш про природу рідного краю
* Намалюй ілюстрацію до вірша П.Тичини, який тобі сподобався найбільше.
6. Участь у конкурсі Вірш_у_кадрі
7.Олімпіада
На Урок
Завдання
на період карантину (до 03.04. 20) з української мови та літератури
Вчитель: Аліфанова Ольга Геннадіївна
Завдання для 5-х,6-А та 8 кл.
6-А
Українська мова
1.
Перед
виконанням завдань переглянути онлайн-курс
3.
Виконати у робочому зошиті вправи: 400
4.
Он-лайн урок:
5.
Виконати у
робочому зошиті вправу :420
6.
Он-лайн
урок:
7.
Виконати у
робочому зошиті вправу :428
8.
Он-лайн
урок:
9.
Виконати у
робочому зошиті вправу :438
10. Вивчити правила
11. Виконати у робочому зошиті вправу
12. Усно виконати
вправи 447,448. (повторення теми «Прикметник»)
13. Олімпіада «На Урок Весна-2020»-за бажанням
14. Олімпіада «Всеосвіта Весна-2020»-за бажанням
15. Конкурс «Слово до слова» (На Урок)- за бажанням
Паролі для входу у всій
особистий кабінет ті самі.
Українська
література
1.
Прочитати «Тореодори
з Васюківки»-стор.142-176
2.
Усно відповідати
на запитання-стор.176-177
3.
Письмово:
Характеристика улюбленого героя
4.
Прочитати
біографію Ярослава Стельмаха стор.178 (відповідати на запитання)
5.
Стор.193-
усно відповідати на запитання
6.
Написати
досьє головних героїв
7.
Вивчити
уривок з повісті на стор. 180
8.
Зіграй у
гру
9.
Підбиття підсумків
Розгадай
кросворд
Кроссворд по
предмету "предмету Лiтература (укр.)"
на тему "Пригоди i романтика (укр.)"
По горизонтали
4. Ярослав
Стельмах написав повiсть яку назвав
5. Iрина
Семенiвна це
6. Леся Воронина
насправдi була
7. Хто нахлядав
за дiтьми в творi про химеру лiсового озера
По вертикали
1. ТТБ написала
Леся
2. Як звуть
автора який написав твiр "Тореадори з Васюкiки"?
3. Що дiти
побачили бiля озера
5. Як звали
майбутнього мастера з велоспорту
10.Всеукраїнський
конкурс для дітей #Вірш_у_кадрі (до 21
березня)
Завдання для
дистанційного навчання
8 клас
Українська
література
1.
Скласти
усний твір «Проблема влади грошей над людиною»
2.
Прочитати
стор.205-218
3.
Зробити
аналіз (письмово)
4.Образи діда Платона і діда Савки (письмово)
5. «Довженко-кінорежисер» Об’єднайтеся
з однокласниками у творчу групу та проведіть дослідження цієї сторінки
біографії митця. Підготуйте проект і презентуйте його в класі або оприлюдніть
на сторінці в соц.. мережах.
5 клас Українська мова
Виконати тести (письмово)
30 березня
Запитання 1
Оберіть ознаки, що притаманні однорідним членам речення
Запитання 2
Однорідні члени речення поєднуємо за допомогою
Запитання 3
Легко й радісно зітхнув густий парк із столітніми дубами. У поданому реченні однорідними є....
Запитання 4
Груші і яблуні і сливи висадили в садку. Визначте кількість ком у поданому реченні (розділові знаки пропущено)
Запитання 5
Перед неповторюваним сполучником та кому не ставимо, якщо його вжито
в значенні...
Запитання 6
Уже місяць ми воюємо з пустирем, звільнили від бур’янів і терну величезну площу.
Які групи однорідних членів речення є в поданій конструкції?
Запитання 7
Від сивої давнини й до наших днів у радості й у горі рушники й
пісня супроводили людину все життя. Укажіть кількість груп однорідних членів речення.
Запитання 8
Ранкові поля стрепенулися перехлюпнулись за іскристий обрій
чітко заворушились на тлі золотого лиття хмарин і вмилися сонцем.
Укажіть вид зв'язку між однорідними членами.
Запитання 9
Між однорідними членами речення ставимо кому,якщо
Запитання 10
Мати дала нам і сонце і долю. У поданому реченні однорідними є...
Запитання 11
Люблю довкілля степове могутні м’язи рідної землі і запах чебрецю і жайворонів крик і ластівок тривогу.
Визначте кількість пропущених ком у поданому реченні.
Запитання 12
Вода і туман багно і купиння старі корені й перша зелень сплелися тут поміж собою.
Визначте кількість пропущених розділових знаків.
Немає коментарів:
Дописати коментар